torsdag, oktober 02, 2014

varm om hjärtat

Var sak har sin tid. Eller något sånt. Hade ju lite smått panik häromdagen. Det gick över. Så klart. Nu känns det bättre. Även om jag fortfarande är lost. Men då kan man ju i alla fall säga att allt är som det ska ;) Funderade på helt nya äventyr att utforska igår. Tror jag hade blivit väldigt bra ninja, bergsget eller studsboll. Lite random kanske du tänker men jag tycker faktiskt inte att man ska haka upp sig på små detaljer. 

Funderade även på om jag skulle ta och utbilda mig till instruktör, typ i Zumba. Det är väldigt kul och jag blir alltid väldigt glad när jag går på ett pass. Men så kom jag på att jag inte gillar att stå i centrum, och då uppstår lite av en konflikt kan man säga... Det kanske är bäst att jag inte tänker så mycket utan bara är i nuet för stunden. Som btw är ganska bra idag. Allt tack vare en microsemester med lillasyster, ett mess och ett kort. Ibland behövs det inte så mycket för att man ska känna sig varm om hjärtat. Och med tanke på att det idag är årsdagen av den mörkaste dag i mitt liv hittills så tycker jag att jag förtjänar det. 

Puss å kram

1 kommentar :

  1. Åh! Du är fortfarande ung och jag tror nog att du kommer att hitta ditt kall. Kram!

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'