tisdag, mars 04, 2014

you rock

Nu är jag tillbaka i rutinerna igen och det innebär att jag har ett nytt kort till vår nya utmaning på Papertake Weekly. Japp, det är ny månad och därmed Gör-vad-du-vill-utmaning! Stort tack till vår sponsor, Lili of the Valley!

Jag är ganska frälst i glasögon, så när jag hittade dessa i trä på Michaels nu på semestern var det ingen tvekam om att jag bara var tvungen att ha dom. Är dom inte coola?! Helt underbara om du frågar mig ;)


I'm back in my daily routine and that means I have a new card for our challenge at Papertake Weekly. With a new month here that means it's Anything goes! A huge thank you to this week's sponsor, Lili of the Valley!

Puss å kram

Challenges:
Make it Monday: anything goes
Simon Says... work it wednesday

Supplies:
stamp 'Sentiment Sampler' from Paper Smooches, wood glasses from Recollections, Hero hues black cardstock from Hero Arts

4 kommentarer :

  1. I love this! I think the glasses are super cute and a clean card! I saw this on MIM!

    SvaraRadera
  2. LOVE LOVE LOVE!!!!!! I ADORE this card, LIz!!!!!
    hugs, Sharon

    SvaraRadera
  3. Lovely card Lisa, very CAS
    Hugs,
    Marjorie x

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'