onsdag, februari 26, 2014

härliga karibien

Nu är jag hemma igen. Kanske inte så lätt att ens veta att jag varit borta men det har jag. Jag och syster hade en välförtjänst semester på en kryssning runt södra Karibien. Jag kan hålla på och rada upp allt som varit bra och vad vi gjort men väljer att summera med ett ord; underbart!

Så bara för att göra dig extra avundsjuk så tänkte jag visa lite bilder :)



Curacao med dess färgglada hus. 
 Barbados var helt klart ett ställe vi vill komma tillbaka till.
Magens Bay var helt klart vackert.
Vackra solnedgångar varje kväll.

So, I'm back from my cruise around the southern parts of the Caribbean. I won't bother you with all the fab details, I'm just gonna say it was wonderful ;)

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'