tisdag, december 11, 2012

lucka 11

Knappt två veckor kvar till julafton. Visst är det underbart! Men på något sätt tycker jag alltid att man ser fram emot julen så mycket men när den väl kommer så hinner man knappt blinka förrän allt är över. Man kan ju tycka att jag i alla fall borde njuta lite extra mycket nu när jag är hemma på dagarna men så är det inte. Jag har ju knappt koll på vilken dag det är! Jaja, det är som det är med den saken ;)

Idag tänkte jag bjuda på ytterligare ett julkort. Papertake Weekly har som veckans utmaning att ta fram snö och vitt. Antingen ett kort där det vita dominerar eller att du fokuserar på snö på kortet eller bilden. Jag gjorde både och med vår nya washi tejp och dom fina snöflingorna från YouDo. (Blev väldigt inspirerad av ett superfint kort men nu hittar jag inte det så jag kan länka er dit :( Men jag håller ögonen öppna och återkommer om jag hittar det igen!)


Stort tack till Whiff of Joy som sponsrar oss den här veckan. För en chans att vinna så tittar du in på PTW-bloggen, om inte annat för att låta dig inspireras. Tjejerna har som vanligt gjort fantastiska kort!


It's Tuesday and once again we have a new fab challenge for you at Papertake Weekly. This week it's Snow White - make a card that is mostly white or feature snow on the card or image. I used our new washi tape and snow flake buttons from YouDo on this Christmas card.

A huge thank you to Whiff of Joy for sponsoring us this week. For a chance to win, join us at PTW or just pop by for some inspiration. The girls have made some fab cards as always!

Puss å kram

Psst! Du glömmer väl inte att titta in på YouDo den här månaden! Varje dag öppnar vi en ny lucka i vår julkalender.

2 kommentarer :

  1. Gorgeous card Lisa :-) absolutely stunning ! :-)

    luv
    Lols x x x

    SvaraRadera
  2. Wow vilket kort! Jag älskar det mjuka intrycket, bara så vackert.

    //Mickaela

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'