tisdag, december 04, 2012

dies förvaring

Idag är det första tisdagen den här månaden och det betyder att vi har en ny utmaning på Papertake Weekly. Och för er som glömt (ja, jag vet att jag har varit borta aaaaalldeles för länge) så kan jag glädja er att man alltid vid ny månad får skapa vad man vill!

Om du var här tidigare i somras kanske du kommer ihåg att jag inspirerades av Gurkis att göra en förvaring för mina dies. Då gjorde jag den här till alla mina figurer. Nu har vi kommit till mina Spellbinders och då ser förvaringen ut så här:


Många använder sig av magnetark men jag hade redan massa magnettejp hemma så jag tyckte att det var bättre att använda den, det funkar ju för ändamålet. Och så här ser den ut inuti:


Titta gärna in på PTW-bloggen och låt dig wow:as av alla fina kort som dom andra tjejerna gjort. Kanske blir du inspirerad att vara med i utmaningen och på så sätt vara med i utlottningen av ett fint pris från vår sponsor Lili of the Valley!

This week it's time for an Anything goes challenge over at Papertake Weekly! As always we have a fab price from a fab sponsor, Lili of the Valley! Join us or just pop by and get inspired.

Remember my die solution? I made another folder-thingy (or what ever it's called!) for my Spellbinder dies. It's really great to know that the dies won't be all over the place anymore ;)

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. Hi Lisa!! You have no idea how badly I need to "borrow" this idea!!! Yours looks awesome!! Love it!
    hugs, Sharon

    SvaraRadera
  2. FABULOUS idea Lisa ,,, I need to make something like this too ,,, after Christmas :-)

    luv
    Lols x x x

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'