tisdag, september 04, 2012

you are the best

Det känns som det inte var längesen det var tisdag. Kanske runt sex dagar sen? ;) Haha, vad rolig man kan vara! Nu är det i alla fall dags för en ny utmaning på Papertake Weekly och som alltid när vi har ny  månad så får man göra vad man vill :) Fritt val denna veckan är att inte ha en kvadratisk bas. Det betydde att det blev ett runt kort för min del. Mönstret har jag fått från min Silhouette, hur har jag kunnat vara utan en sån fantastisk maskin innan?! Texten kommer från en av Technique Tuesdays nya stämplar och blomman är en liten söt sak i filt från min samling.

Stort tack till Lili of the Valley som sponsrar oss denna veckan med ett presentkort på 10 pund i deras butik!




We have a new challenge for you at Papertake Weekly and as always when we have a new month, it's an Anything goes one :) Optional extra is to use a non square base card or project. A huge thank you to Lili of the Vally, our sponsor this week. They have given us a £10 voucher to give to one lucky winner!

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'