onsdag, augusti 15, 2012

project life week 1

Min första vecka på Project life – mitt år som 30 har passerat och jag har till och med printat allt och gjort klart layouten! Det du! Började med att räkna lite fel när jag skissande och la till en rad för mycket. Så när jag skulle börja sätta in dom första korten insåg jag att jag inte hade fullt så mycket plats som jag trott... Men det gjorde inget, hade ju redan fyllt ut med lite 'oviktigt' ;)

This is my first week in Project life – turning 30. I'm a little surprised how fast it went once I got in to it. I did add an extra row when I was sketching up the layout so I had to cut some cards when putting it all together. But it's ok, there were some 'non important' cards anyway ;)


Supplies:
Letters: alpha thickers from American craft, number stamps from YouDo
Journaling card: 4x6 freebie from MissTiina
Other things: tiny attacher from Tim Holtz, Smash date stamp, ribbon scraps

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'