onsdag, augusti 01, 2012

hej

Den här sommaren har väl kanske inte varit den mest ”somriga” av dom alla, men vad gör det?! Man får helt enkelt göra det bästa av situationen :) ”Without the rain, there would be no rainbow”
Och vad piggar upp om inte lite färg? Så till mitt lilla kort bestämde jag mig för att piffa regnbågen med våra fina rhinestones. Molnet klippte jag ut på frihand och avslutade med ett enkelt Hej. Det blev ett sånt där kort som är bra att ha hemma.
Add some colors to your life (or card ;) )!


Puss å kram

1 kommentar :

  1. Det här kortet gillar jag skarpt! Väldigt vackert i all sin enkelhet. Gillar att du använt rhinestones till regnbågen, mycket effektfullt!

    Mian
    Simply Create Too Design Team Member
    http://mianspysselhorna.blogspot.com

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'