söndag, juli 08, 2012

project life

Nu är det lite mindre än en månad kvar till jag börjar min Project life. Jag funderade ganska länge på om jag skulle skaffa färdiga kort från BH eller ej, men när jag tillslut insåg att jag inte skulle hinna få några kort i tid så var det inte mycket mer att göra än att fixa till egna kort. Jag fick dessutom rensat lite i min låda med scraps, vilket var väl behövligt. Tänk att man kan spara på den minsta lilla pappersbit! Jag har även hittat en hel del fina freebies här i bloggland, tack alla snälla ni som delar med er! 


Du kanske undrar varför jag börjar mitt på året? För att göra en längre historia kortare så tycker jag hela grejen med PL är fantastisk, men jag har aldrig tänkt tanken att göra det själv. Utan man och barn, ska jag ha ett helt album om bara mig själv? Men när min bloggvän Ren-Yi berättade om sitt Project 30 så såddes ett litet frö. Och efter att precis gjort (nästan ett helt färdigt) December daily så inser man att vardagen kanske inte är så tråkig i alla fall. Jag brukar ju ofta säga att med är dom små sakerna som gör livet stort, och det är ju just vardagens små under. 


Jag kommer som så många andra att ta en vecka i taget och inte fokusera på varje enskild dag. Tror dock inte att jag kommer blogga om varje vecka, men vi får väl se vad som händer. Det kommer ju hålla på ett tag, så jag hinner väl ändra mig både två och tre gånger!! 


(getting organized, Project life – turning 30)


The start of my Project life – turning 30 is getting closer and I've started to organize my journaling cards and stamps, getting an album and page protectors. I'm really looking forward to this new project :)


Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'