tisdag, april 03, 2012

På bröllopsdagen

Om några dagar firar mina underbara föräldrar 30-årig bröllopsdag. Samtidigt som min kära far fyller jämt. Detta ska firas, i New York. Och snälla som dom är så får jag och min syster vara med på resan. Så tidigt imorgon drar hon och jag iväg på vårt lilla äventyr innan vi möter upp mamma och pappa en dryg vecka senare. Så det kommer vara ganska tyst från min sida de närmaste veckorna...

Så detta är ett litet kort jag gjort till dom. Helt i stil med vår utmaning på Papertake Weekly som den här veckan är Vad-du-vill med valfritt tema entonigt (säger man så??). Sponsrar oss gör Lili of the Valley.


Soon my parents are celebrating their 30th anniversairy so I made this card for them. And since my dad turns 60 a week later, we're off to New York to celebrate. But first my sister and I are having a party of our own in Las Vegas :) So you won't see/hear that much of me for the next few weeks...

The challenge at Papertake Weekly is Anything goes with the optional extra to have a monotome theme. And as always this time of the month, we're sponsored by Lili of the Valley.

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. Gorgeous card Lisa :-) your parents will love htis am sure !! Oh WOW !!! it sounds like you are in for a treat ! enjoy your trip and we will need to see some lovely photo's on here too :-)

    luv
    Lols x x x

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort är det, ljust och skirt!

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'