söndag, december 18, 2011

en tändsticksask

Insåg just att jag aldrig publicerade inlägget, ledsen!! Men nu är det här :)
Just realised that I never posted this, sorry!! But here you go :)


Så var det dags för ny utmaning hos Mami Doodles igen. Den här veckan har Stephanie bestämt vårt tema och det är altrade projekt. Mitt är inte så stort men desto sötare! Jag klädde in en tändsticksask i papper där jag printat den här söta fisken och sedan klippt ut fjällen i olika mönstarde papper. Resten av fisken fick Glossy Accent. Fisken är en Freebie, bra va?!

Vi kommer att ta en välförtjänt jullov på Mami Doodles och är tillbaka den 13 januari 2012. Så jag vill passa på att önska er alla God Jul, Gott Slut och Gott Nytt!!

* * *

Time again for a new challenge at Mami Doodles. This week it's Stephanie's turn to pick a challenge and it's Altered projects. I altered a small match box with this adorable fish. And it's a Freebie, how great is that?!

We are taking a break over Christmas and will be back on January 13th 2012. So I just want to wish you all a Merry Christmas and A Happy New Year!

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. det var för mörkt igår i ditt vardagsrum men jag tror jag såg din firre =)

    SvaraRadera
  2. I love this cute little project! So adorable and anyone can make use of it! I hope you had a wonderful Christmas and a happy new year, Lisa.

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'