lördag, november 05, 2011

Music Saves My Soul Saturday



Jag hade egentligen tänkt dela med mig av en annan låt men när jag kollade på Idol igår så fick jag helt enkelt tänka om. Jag har inte speciellt höga tankar om årets omgång (tänker inte gå in på detaljer) men det här framträdandet var riktigt bra. Och att hon har skrivit låten helt själv, wow! Tjejen är ju bara 15 år (eller 16??). Så, det var vad jag hade att bjuda på denna Alla helgons dag. Nu får du hoppa över till Marcea som startat denna musikfest, för ännu mer musik!!

Men innan du går vill jag bara säga förlåt för att jag varit lite borta den senaste tiden. Det har varit sjukt mycket runt omkring. Även om det inte lär bli bättre den närmaste tiden så ska jag försöka att titta in hos er alla lite oftare!

This young girl is one of the contestants on this year's Swedish Idol. I'm not that impressed of what we've seen so far (and probably won't be later on either) but last night performance, I just loved it! The girl wrote this song herself and she's 15 (maybe 16) years old!!

Before you jump back to Marcea, the queen of this music fest, I just wanna apologize for not popping by you all lately. It's been pretty busy around here and I don't see it change any soon. But I hope to visit you guys more often anyway!

Puss å kram

1 kommentar :

  1. wow, talented young lady. I am not that thrilled with the uk x factor this year either but like yours there are some good performances now and again xxx

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'