onsdag, november 30, 2011

God jul

Hej å hå vad tiden går! Julen närmar sig med storm och jag känner mig lite vilsen. Hur har jag tidigare år hunnit med julpynt, klappinhandlig och allt annat som ska göras? Tror att min hjärna nollställdes förra året...



Men men, idag ska jag bjuda på ännu ett julkort. Det är nämligen ny utmaning på Papertake Weekly och som vanligt när det är sista tävlingen i månaden så är det en skiss-utmaning! Jag tycker dessa söta figurgemen från YouDo är så söta.

Sugen på att skapa du också? Då tycker jag att du tittar in på PTW-bloggen för mer inspiration, och för chansen att vinna ett presentkort på 20 dollar i Simon Says Store.

* * *



Wooowza, last day of November... Not long til Christmas now. Well well, it's time for a new challenge at Papertake Weekly and as always, the last challenge of the month is sketchie time! If you join us, you have a chance to win a $20 shopping spree at Simon Says Store. So, pop on over the the PTW blog and get inspired from the awesome cards from the design team.

Puss å kram

I'm joining the Recepie challenge at Dutch Dare Challenges :)
(ribbon, pappern papers, layers and bling)

1 kommentar :

  1. Dejligt julekort du deler med os. Tak for du deltager i udfordringen hos DDCC denne gang, held og lykke.
    klem fra Dorte

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'