tisdag, oktober 25, 2011

tack

Jag måste verkligen skaffa ett bra ställe att ta kort på om det ska vara mörkt på kvällarna det närmsta halvåret... Fram tills dess så får det duga med där kvaliteten ;)


Nu är det dags igen för sista utmaningen den här månaden på Papertake Weekly. Det betyder en ny skiss från Dawny. En lycklig vinnare får 20 dollar att spendera i Simon Says Store!

Jag har inte använt mina copics speciellt mycket den sista tiden, så jag kände att det var dags att färglägga lite. Dessutom insåg jag häromdagen att jag inte hade ett enda tack-kort kvar, så det var ett givet val det också!

It's once again the last challenge of the month at Papertake Weekly. And that means a new fab sketch from Dawny. One lucky duck get's a $20 voucher to spend at Simon Says Store!

I haven't used my copics that much lately, so I thought it was time for some coloring. And the other day I realised that I didn't have any Thank you cards left, so that was an easy one too ;)

Puss å kram


I'm joining the following challenges:
Simon Says... Be inspired by Nursery rhymes and Fairy tales
Paper Sundaes: Sundae Bar (flowers and sparkle)

4 kommentarer :

  1. Lovely card Lisa :-) Tilda is very cute and the flowers are beautiful :-)

    luv
    Lols x x x

    SvaraRadera
  2. Very pretty card, love the flowers x

    SvaraRadera
  3. really sweet card great to see an older tilda love her thanks so much for joining us at paper sundaes this week
    hugs sara x

    SvaraRadera
  4. Cute and easy card. Thanks for playing along with Paper Sundaes.

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'