söndag, augusti 28, 2011

blasting to the past

Jag tycker att det är lika roligt vare gång att titta tillbaka på gamla kort jag har gjort och se hur min kreativa bana ändras/utvecklas. Och bra är väl det, att man utvecklas. Annars hade det ju inte varit så kul att fortsätta skapa...

Den här veckan har Meljen's Design valt att utmaningen ska handla om vårt första kort med någon av deras söta digisar. Och jag minns att jag tyckte mitt kort var så fint! Det var även mitt första kort med just en digistämpel :)

This week it's Blasting to the Past at Meljen's Design. They want us to share the very first card with one of their cute images. This was actually my first one using a digi stamp :)

Puss å kram

1 kommentar :

  1. Beautiful creation! I love the colors on the white card stock! They pop off the page!
    Thanks for playing with us at Meljen's Designs this week!
    hugs,
    M

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'