torsdag, februari 17, 2011

Blog Candy Winner

Wow, vilken underbar respons jag har fått under dessa OWOH-veckor och vad mycket fint jag har sett under min resa! Och tusen tack för alla snälla kommentarer och till er som följer min blogg. Jag hade gärna gett er alla något men denna gången var det bara ett pris. Men det är definitivt inte sista gången jag kommer ha blog candy :) I april firar Myrans Bo två år och det kommer jag fira!

Wow, these past OWOH weeks has been amazing! I've had so much fun looking around. And I'm sooo happy for the nice comments and my new follwers. Thank you guys!! There can only be one winner, but I'm celebrating two years in blogland in April so I'll have some sort of candy then :)

And the winner is...

Karen T at Creative Yearnings. Congrats hun!!

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'