torsdag, januari 20, 2011

Thursday Thoughts #2

Då har det kommit till andra veckan och det betyder att det är min tur att leverera. Kanske har mitt val av citat har lite med mitt "nya" liv att göra. Jag tror inte att jag har ändas på min resa men däremot tror jag att jag försöker se saker och ting ur ett annat perspektiv. Att leva mer i nuet och ta vara på det som betyder något känns viktigare än någonsin. Mitt liv är ju till för mig, eller hur? Och om inte jag trivs så är det ju bara jag som kan göra något åt det!

Så, vad ska vi tolka idag? Någon vis person sa för väldigt längesen "Carpe Diem". Kloka ord tycker jag ;) Om du också vill vara med och skapa, lämna gärna en länk i kommentarerna så jag kan komma och titta!



It's time for the second Thursday Thoughts and our wise words of the week are "Carpe Diem". If you wanna join us, leave a comment with a link so that I can visit you!

Puss å kram

4 kommentarer :

  1. Snyggt! det blir spännande =)

    SvaraRadera
  2. wise words indeed Myran...such a beautifully elegant feeling card...thank you so much for your birthday wishes
    Mina xxx

    SvaraRadera
  3. Beautiful! I love the color and texture!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag gjort mitt bidrag!! =)

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'