tisdag, november 30, 2010

Ett ljus i mörkret

Sista dagen i november. Tror att det är lite julstämning hemma nu, det var ju första advent i helgen. Själv kom jag till Nya Zeeland för några dagar sedan och har det säkert helt ok jag också ;)


Men nog om mig och min resa! Det är ju dags för en ny utmaning hos Papertake Weekly och denna veckan är det Dawnys skiss som är vår grund. Ljusen jag har använt är digisar men jag kan för mitt liv inte hitta vem som har gjort dom. Om du vet det så hör av dig, så jag kan nämna det. Hur tolkar du veckans skiss? Lägg upp ditt alster på PTW-bloggen så vi alla kan se!

Once again it's Tuesday and this week Dawny has made us another fab sketch. The candles are digi stamps but I can't find who made them. If you do, let me know so that I can link to them. Now it's your turn to make a card. Don't forget to link your work at the PTW blog so that we all can see what you made!

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. fabulous card Lisa :-) I love these candles on the white background !! goregeous :-)


    luv
    Lols x x x

    SvaraRadera
  2. Very effective card, love hose candles!
    (Lyn)

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'