onsdag, juni 02, 2010

Magen vinner

Ok, vad vill hon nu säga med denna titel? Jo, det ska jag säga men först vill jag bara berätta att det är budgivning på min lägenhet och jag kan inte vara gladare! För första gången på länge kan jag säga att jag blir glad och nervös på ett bra sätt så fort det plingar till på telefonen :D

Så var det det där med magen. Jag har haft ett "nästan" jobberbjudande ett tag och idag var jag iväg och träffade vederbörande (har bara pratats vid i telefon innan plus mailkontakt). Innan mötet idag hade jag nästan bestämt att det kanske inte var mitt kall det här men efter att ha träffats och pratat har jag gått tillbaka till att fundera igen. Magkänslan styr, så det är jobbigt när hjärta och hjärna inte riktigt pratar samma språk. De få gånger jag inte lyssnat på magkänslan så har det gått som det har gått (läs: inget vidare) så jag är ganska noga med att känna efter riktigt ordentligt. Men jag ska fundera lite till och se från alla vinklar. Kanske är det inte en så dum idé i alla fall? Nu ska jag sätta mig och stirra på telefonen igen och hoppas att den inte har slutat pipa...

Kraaaaaam
Myran

(nu pep det igen!!!!!)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'