söndag, juni 20, 2010

Hmmm

Sitter här och funderar på om jag ska vara kreativ och dra fram alla mina saker eller om jag ska kolla på film. Det regnar ute och jag är riktigt seg. Jag har bara en sak i huvudet och det är onsdag kl 9 då jag ska få min lägenhet! Sen måste jag vänta hela 8 timmar innan jag slutar jobbet och får gå hem... Efter det är det midsommarhelg och jag är ledig, och jag kan börja riva lister och garderober innan golvläggaren kommer.

Hela kroppen skriker semester och jag har ingen ork/lust alls kvar. Men det är bara att bita ihop och låta dom få arbetsdagarna som är kvar passera. Sen... åh vad jag längtar!!

Har bestämt mig för att kolla på film. Det kanske blir något kort i eftermiddag. Ska skriva några rader till S som har det riktigt jobbigt just nu. Jag tänker på henne hela tiden men det är svårt att prata när man är på jobbet. Så ett litet kort kanske kan muntra upp henne!

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'