måndag, maj 31, 2010

Ingen ordning alls i ordningen

Idag är det visning av lägenheten. Det är drygt två veckor sedan alla kort togs och sen dess har jag levt i samma skick, allt för att underlätta inför visningen (läs: så jag slipper städa)! Jag saknar att ha alla mina grejer framme. Har inte gjort några kort på ett tag. Det om något brukar betyda ganska mycket oreda ;) Men om en månad får jag ett helt eget krypin där jag slipper tänka på om jag får ett kreativt stök eller ej! Förutom när mina långväga gäster kommer, då får jag nog ta ett städvarv innan!

Så nu ska jag plocka bort det sista och putsa lite på finnishen innan jag går till jobbet. Kan inte fatta att det är måndag igen. Var det inte det nyligen?!

I natt sover jag hos syster Yster. Har inte träffat henne på väldigt länge. Det blir najs :D

Puss å kram,
Myran

1 kommentar :

  1. Du har vunnit min blog candy. Mejla mig din adress så jag kan skicka vinsten till dig :)

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'