måndag, november 23, 2009

Kul träning

Kom precis hem efter en ganska jobbig dag på jobbet. MEN. Efter jobbet var jag och tränade. Tänkte att jag skulle ge afrodans en chans till. Testade det i vintras och det var väl inte det roligaste jag gjort då. Denna gången var det betydligt roligare. Men så var det inte fullt så mycket folk heller. Det kändes ganska befriande att slänga runt med armar och ben och släppa lös allt. Det behövdes om jag säger så!

Nu har jag hela 3 stämplar på mitt kort! Där jag tränar finns det ett kort som kallas flitig träning där man dels ska testa på 6 olika träningsformer, men också 6 valfria för det man gillar lite extra. Eftersom jag har haft en liten paus i tränandet ligger jag efter. Eller som jag väjer att se det, jag har tränat 3 ggr mer än om jag suttit hemma istället!! Grymt =)

Ha det gött! Nu ska jag ladda energiförrådet med lite mat.
/Myran

1 kommentar :

'Kind words are worth much but cost very little'