söndag, oktober 25, 2009

Jag är så bra!

Kom nyss tillbaka från träningen. Spinning och core, en söndag förmiddag. visst är jag bra?! Jag har ju börjat träna igen och det känns underbart! Att det är kul är ju det bästa, bonusen är ju att jag kommer i form och mår bättre. Det skadar ju inte, särskilt inte när jag och syrran drar iväg till Hawaii i februari!!!! Ja, du läste rätt. Vi bokade resan igår och det ska bli så himla kul. Vi satt och tittade på resor och var inne på Asien. Sen gjorde vi bara lite sökningar på skoj, typ Bora Bora som skulle kosta lite drygt 100.000 kr. Som om jag har dom pengarna att lägga på 2 veckors semester! Eftersom vi alltid har velat åka till Hawaii så sökte vi på det också, och var helt säkra på att det skulle kosta en förmögenhet. Du kan ju själv lista ut hur glada vi blev när vi såg att det var genomförbart! Så vi åkte in till resebyrån och efter lite trixande så bokade vi biljetter. 2 vekor på Hawaii. Nice =) Om du har några tips får du gärna dela med dig!

It's official. Me and my sister are going to Hawaii next year!! I'm so excited and I never ever thought I would go there but it's actually happening =) So if you have any tip, I would love you to share them with me!

kram kram kram
/Myran

1 kommentar :

  1. Det är ju helt fantatsiskt!! Grattis,tänk vad ett litet korsord kan göra =)

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'