tisdag, oktober 20, 2009

Idag är en sån dag.

Tänk att en dröm kan göra så mycket. Vaknade av en mardröm i morse av att jag grät. Inget kul alls. Men jag somnade ganska snart om för att vakna av ännu en. Kände mig ganska tom på morgonen och var inte på humör alls. Kände inte för att gå till jobbet, ville bara vara hemma och somna om. Vakna till en ny dag, utan tråkiga tankar och dåligt humör. Men det gick inte, inte idag. Så jag fick gå till jobbet. Gick helt ok. Mycket att göra men ingen tid att göra något. Fastnade med en kund i en och en halv timme. Var trött och hungrig när hon väl gick. Då var det 6 timmar sen jag åt frukost. Illa. Hade ju sagt till mig själv att det inte skulle bli så mer. Men idag är det ju en sån dag. Åkte och tränade efter jobbet. Blev irriterad på min träningskompis som jag tycker är lat. Som om att jag skulle vara så mycket bättre. Vi var ju i alla fall där och tränade. Men jag är i alla fall inte nöjd. Det kan bli bättre. Jag kan bli bättre. Nu måste jag packa eftersom tåget går 6.42 i morgon bitti. Just nu har jag inte höga tankar om utbildningen. Men som sagt, idag är en sån dag.
Imorgon är en annan dag.

1 kommentar :

  1. kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram: K R A M

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'