söndag, april 12, 2009

Glad påsk!

Är det inte härlig när solen skiner och man känner hur den värmer ansiktet? Jag tycker det är underbart! Nu känner man att våren verkligen har kommit.

Vi hade påskmiddag igår, jag och syrran och två av hennes kompisar. Sen var det singstar och dansmatta. Det ser inte så svårt ut att dansa men man ser inget annat än massa pilar när man står där och hoppar. Jag hade aldrig testat förut men både A och syrran var riktigt duktiga! Jag tycker dock att jag var ganska duktig på slutet också =) Dock på en annan nivå! När det började närma sig midnatt drog jag och A vidare ut på dansgolvet. Det var ett tag sen sist... Hade lite trötta fötter när jag traskade hemåt vid halv fyra!

Är hemma hos mor och far nu. Ska äta en mysig familjemiddag om en stund. Det luktar verkligen super gott! 

Glad påsk,
Myran

1 kommentar :

'Kind words are worth much but cost very little'